Česká pošta - články + některé názory a zkušenosti čtenářů:Články o politice, ekologii, vztazích, sexu...
Česká pošta - články + některé názory a zkušenosti čtenářů
Pošta je sprostý podnik a vedení by se mělo okamžitě vyhodit. Naše pošťačka nám líčila, jak to na poště chodí, jak si sama musí kupovat losy aby splnila limit, jinak jí jdou dolů peníze, jak mají smlouvy na dobu určitou a stále jim vedení hrozí vyhazovem. Byl jsem na poště v centru, paní mi se studem v očích začala nabízet losy a různý jiný sortiment, dále založení účtu a jiné nesmysly, které na Poštu nepatří. Kdyby si management Pošty snížil obrovské platy, které bere za nic, tak by měli peníze na výkonné lidi. Je to hnus a přitom kdysi pracovat na poště byl sen lidí, protože pošťáci, to byla honorace.
22.2.2016 21:16
- - -
Jojo Česká pošta coby podnik, který na své zaměstnance zvysoka kašle, jak jsem se mohl přesvědčit před nedávnem, když nám místní pošťák smutně oznámil, že mu po 3 letech ČP neprodloužila smlouvu, což je u ČP zcela běžná praxe a to i přesto, že byl velmi spolehlivej a schopný, prostě celková spokojenost až jsem se divil, že to za ty peníze u ČP vůbec dělá a ještě s takovým nasazením. Když jsem se písemně dotázal vedení a rádoby ombudsmanky ČP a uvedl proč se takovým nesolidním způsobem zbavují poctivých a schopných zaměstnanců, bylo mi ke konci lhůty, tj. kolem 30 dní sekretářskou ombudsmanky suše odpovězeno, že to je interní věc ČP, čili slušně řečeno, co je mi potom. Přesto, že jsem dříve jejich služeb celkem často využíval, po tom jak jsem zjistil, jak se ke svým zaměstnancům tento podnik velmi nesolidně chová, už o ČP nechci ani slyšet a využívám již služeb jiných přepravců a mohu již pouze litovat jejich zaměstnance. ČP je prostě podnik, který si svých lidí vůbec neváží a mělo již dávno dojít k drastické změně celého jejího vedení a dosadit tam lidi, kteří mají zájem na tom, aby ten podnik opět fungoval, coby přepravce zásilek a ne coby nějaký koloniál. Osobně při současném stavu ČP a jak se chová ke svým zaměstnancům jsem přestal jejich služeb zcela využívat a raději vše řeším přes jiné přepravce.
22.2.2016 19:22
- - -
Pokaždé, když jdu na poštu, tak mi cpou pojištění, jejich účet, stírací losy, noviny a když posílám balík "jako cenný balík", tak mě vždy urputně přemlouvají, jestli to nechci poslat jako Balík do ruky (který je o x desítek % dražší). Vždy si odbydu to nepříjemné kolečko; pojištění - ne, účet - ne, stírací losy - ne, noviny - ne, balík ro ruky - ne. A při tom si chci jen poslat balík a ne si tam povídat, co všechno od nich nechci...
22.2.2016 15:52
- - -
Já to mám zase trošku jinak - chodí doporučené, ale 3/4 roku mi nedoručovali obyčejné dopisy a posílali je zpět, že tam nebydlím. Je to fajn, když vám každý měsíc přijde i několik SMS z bank a pod., že vám nejsou schopni doručit nejrůznější výpisy a pod., ať nahlásíte novou adresu...
Zkoušel jsem to řešit půl roku, nepodařilo se, nicméně jsem zjistil, že finta je v tom, že pošťák si dělá soukromý seznam adresátů a pokud si vás tam omylem označí, že tam nebydlíte, tak už vám nic nenosí a rovnou to vrací. Vyřešilo se to až tím, že pošťák skončil a nastoupil nový. Nikdy se mi nepodařilo sehnat nikoho, kdo by to vyřešil, včetně jeho nadřízeného, na kterého jsem měl nakonec i mobilní číslo, nechal jsem mu to zapsat do jakési jejich knihy atd. Nulová reakce.
Řešení pro většinu problémů se jmenuje Datová schránka + PPL.
22.2.2016 15:23
- - -
Ono jít někam protestovat proti existující šikaně často znamá, dočkat se šikany ještě větší. A s ohledem na termín konání protestu (pracovní doba) stačí zaměstnancům oznámit, že u toho kdo má být v práci, a bude na takovéto akci (kterou "vedení pošty považuje za nezáákonnou"), bude na něj pohlíženo jako na neomluveného absentéra.... A máte hned těch lidí zlomek.
22.2.2016 16:47
- - -
Resumé: Pošta dle mě selhává, že svou primární službu přepravy zásilek nijak neuzpůsobila době. Ohromný nárůst přepravovaného zboží, objednaného skrze internet, tak přenechává více konkurenci a snižuje si tím zisky.
Zisky se snaží dohnat na nesmyslných vedlejších prodejích produktů, které nikdy nebyly její náplní a nemá ani pro ně vhodné zaměstnance.
Klasická agenda pošty tak selhává. Její další činnost spolupráce s úřady, vyřizování poštovních zásilek, bankovních služeb, pak dostává trhliny.
Před přepážkami se tvoří fronty a nedostává se investic na řádné doručování zásilek.
Je to podobné jako kdybych byznys v IT neuzpůsobil moderní době, ale místo toho začal na svých prodejnách nabízet potraviny apod. Primární činnost by selhávala a konkurence ji přebírala.
Nic, jdu, panu Žáčkovi se omlouvám za "trhnutí nohou". Mnoho lidí z mého rodu pracovalo či pracuje u pošty a tak se mě téma víc dotýká.
22.2.2016 14:36
- - -
Sice tomu moc velkou naději nedávám ale opravdu bych byla ráda kdyby z pšty zmizely ty doprovodné produkty.....Je neskutečně ubíjející když pošťačka která je jinak normální fajn osoba je nucena zdržovat vás dotazy jako jestli nechcete pojištění a máme tu nové omalovánky, nechcete pro dceru. Přijde m ito neskutečně otravné, a navíc to samozřejmě zbytečně zdržuje protože si skoro nikdy nidko nic z toho nevezme ale ten povinný rozhovor proběhnout musí....je mi jich líto nemají v tom na výběr, mají to nařízené a přitom už je kolikrát i lidi pošlou do prdele že chtějí jen poslat doporučený dopis a nic víc.
Hodný stařenky se pak nehaj ukecat a z pošťáká se né vlastní vinou stává šmejd, který nutí důvěřivým lidem něco co nechce a nepotřebuje a jen využívá toho že je mu blbé říct ne.....
22.2.2016 14:10
- - -
Přestože odborové organizace považuji především za teplá místečka pro jejich předáky, zaměstnanců pošty se musím zastat.
Za téměř minimální mzdu jsou buzerováni (byla jsem osobně svědkem) nadřízenými ke zvýšení prodeje doplňkových předmětů. Celkem by mne zajímala taktika jakou by jim šéfové poradili. Mně osobně "doplňkový prodej" na přepážkách spíše obtěžuje a vím, že ty pracovnice za přepážkou za to nemůžou.
Nechápu, proč musí Česká pošta nabízet Krtečka a nebo pojištění....
22.2.2016 13:28
- - -
zisk , je ten důvod ..ono , kdyby ČP dělala jak má , nemusí nabízet tyto doplňky Minulý pátek, házím dopis do schránky, která je nalepena na budově místní pošty, na schránce je naspáno :vybírá se denně v 17 hodin.
Otevřu krytku a pohled tam položím na hromadu korespondence , která dle mého soudu nebyl několik dní vybrána..ta schránka byla plná k prasknutí , dalo se vybírat i tím otvorem ven zpětně.
22.2.2016 13:39
- - -
problemy na poste jsou:
1) napr.obycejne dorucovatelky nejsou vetsinou zadne velke myslitelky, boji se o praci a proto se nejsou schopny spojit k vetsi "stavce. Tim je nechci urazit.
2) hlavni odborove organizace CP jdou na ruku vedeni, proto se zamestnancu nijak nezastanou
3) jednotlive pobocky mezi sebou nekomunikuji, a kdyz se o ne odbory nestaraji, tak se tezko neco zoorganizuje. To ze vedeni CP chce po zamestnancih nesmysly a ze je za jejich neplneni postihuje financne a i psychycky, to je znama vec.
4) CP porad zneuziva v max.mire smlouvy na dobu urcitou ... .
22.2.2016 13:27
- - -
Švagrová (50+) dělá celý život na malém městě na poště u přepážky. Za posledních cca 6 let se z ní díky práci stala vynervovaná troska. Prakticky na nic jiného, než na podmínky v práci ani nedokáže myslet. Aby splnila produkty a nebyla terčem šikany, tak už od ní rodina koupila vše možné. A stále to není dost, stále na ně tlačí. Je to sprosté vydírání, nic víc. ;-€
22.2.2016 12:32
- - -
naposledy mi paní za přepážkou, poté, co jsem posílal doporučený dopis a vyzvedával balík, nabízela reflexní pásku;-D to všechno v momentě, kdy na poště byla fronta a balík k vyzvednutí mi hledala asi půl hodiny - chtěl jsem už rychle odejít, lidé za mnou nervózní - nestačilo ji jednou odpovědět, že reflexní pásku nechci, začala mi vysvětlovat, proč je jí třeba atd. (zřejmě v souvislosti se změnou zákona o silničním provozu). Opravdu absurdní situace (paní tímto zároveň lituji, k čemu je nutí...)
22.2.2016 12:29
- - -
je to smutné, je to tak, aleasi majíza tyto prodeje větší zisk než když sedí za přepážkou v základním platu, nám zase paní pošta nabízí losy, jestli náhodou se nechytne, kdyby nabízela raději jedno lahvové, měla by určitě větší uspěch. Rv
22.2.2016 12:31
- - -
Jak jsem obecne velkym nepritelem stavkovani, tak v tomto konkretnim pripade zamestnance posty podporuji. Povinne nabizeni dalsich pseudoproduktu je dehonestujici a nakonec i otravne pro obcany, to pomijim fakt, ze dorucovatel ani nemuze byt v oboru odbornikem, takze v dusledku obcany muze poskozovat.
22.2.2016 12:24
- - -
Já, jako zákazník, se připojuji k požadavkům zaměstnanců, kteří pochodují Prahou. Jsem také naštvaná na doplňkovou činnost a prodej všeho možného na pobočkách! Na poštu chodím vyzvednout zásilku a ne nakupovat či uzavírat pojistky! Obtěžuje mi to a prodlužuje to čekací doby naprosto nesmyslnou činností/konverzací pracovníka za stolem a klientem před přepážkou!
A proto na poštu chodím jen pro zásilky, které mi někdo pošle, protože to neovlivním.
22.2.2016 12:22
- - -
Moja svokra pošťáčka SK. Denne - listy, noviny , letáky - vyberať od dôchodcov peniaze na elekt. , plyn , vynášať dôchodky + spoluobčanom podporu. Veľa krát aj záťaž min. 30 Kg. Letáky treba roznášať ZADARMO ! Radšej si to zoberie na starosť niekdo z rodiny aby si totálne nezničila kolená.
Aby mala prémie - predať- za mesiac 5 účtov pre poštovú banku, 50 stieracích losov a spoň 20 časopisov + počítať všelijaké hlúposti pre štatistický úrad. ( napr. koľko psov je v dedine).
Keďže predala už dosť účtov - nemusí roznášať už toľko dôchodkov , tak jej za odmenu znížil pracovnú dobu na 6 hodín denne. Výplata v prepočte na Kč- 6500.
22.2.2016 10:53